DSV Clubkaart

Met de introductie van het nieuwe kassasysteem introduceren wij ook de DSV Clubkaart. Met deze pas kun je vanaf nu nog makkelijker afrekenen aan de bar. De DSV Clubkaart heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind).
 
Afrekenen in de kantine kan voortaan op drie manieren:

  • Contant
  • Met je gewone PIN-pas
  • Met de DSV Clubkaart (met voldoende saldo)
 
Het ‘opwaarderen’ van de clubkaart kan:
  • Via de KNIP app, door je pas en rekening te koppelen aan de app.
 
DSV Clubkaart voordeel:
Door te betalen met de DSV Clubkaart krijg je 5% korting op alle betalingen. Deze korting wordt automatisch verrekend tijdens de betaling doormiddel van de clubkaart.
 
Gemakkelijk, omdat je alleen maar een pasje bij hoeft te hebben als je naar DSV komt. Je hoeft alleen maar je pas af te geven als je wilt afrekenen. Geen gehannes meer met kleingeld.
Snel, want bij het afrekenen hoeft er geen wisselgeld uitgeteld en nageteld te worden. Dat gaat sneller dan betalen met contant geld.
Veilig, want het saldo op je DSV Clubkaart staat geregistreerd in de clubkaartadministratie. Ben je je pas kwijt? Dan ben je je geld niet kwijt!
Goedkoop, want het gebruik van de betaalpas zorgt ervoor dat je uiteindelijk minder betaalt voor jouw consumptie dan wanneer je contant betaalt.


FAQ DSV Clubkaart

Hoe werkt betalen met de clubkaart?
De DSV Clubkaart is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke clubkaart kun je bij ons aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt. Bij een DSV Clubkaart betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de clubkaart op de kaartlezer gelegd, dat is alles.
 
Voor wie is de DSV Clubkaart? 
Jeugdleden
Voor alle jeugdleden die nog geen eigen pinpas (mogen) hebben, is de clubkaart de ideale mogelijkheid om zelfstandig te kunnen betalen. Groot of klein bedrag op de kaart, alles kan en mag.
NB: Ouders/begeleiders kunnen de betaalkaart opwaarderen tot een bedrag waarvan zij vinden dat dochter en/of zoon op een ochtend/middag mag besteden. Zo biedt u bestedingsruimte en vrijheid en heeft u optimaal controle op wat kan en mag.
Overige (niet)leden en teams
De clubkaart versterkt en verbetert de mogelijkheid om digitaal betalen aan te laten sluiten op persoonlijke en/of team voorkeur(en). De clubkaart is gewoon geschikt voor iedereen van jong tot oud, van individu tot team

Hoe kom ik aan een DSV Clubkaart en wat kost deze?
De DSV Clubkaart is verkrijgbaar aan de bar tegen een betaling van € 5,00 (dit is een borg). Bij inlevering van de pas krijg je deze € 5,00 terug. De pas staat op naam en kan alleen ingeleverd worden door de eigenaar.
 
Hoe activeer ik mijn clubkaart?
Voor je met de DSV Clubkaart kan betalen, dien je de DSV Clubkaart te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je clubkaart is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.
 
Hoe kan ik saldo laden op mijn clubkaart?
Je kan saldo opwaarderen via de KNIP app:
 
Registreren
1.       Download de KNIP app via de Google Play Store of Apple Store.
2.       Vul je e-mailadres in en druk op ‘Volgende’.
3.       Er is een e-mail verzonden naar het door jou opgegeven e-mailadres. Niet ontvangen? Check je spam box! Open vervolgens de link (op je telefoon) om je KNIP account te activeren.
4.       Vul het pasnummer en de CVC-code in die op jouw clubkaart staan.
5.       Je komt nu in een scherm terecht waar je de rest van je gegevens moet invoeren. Ga als laatste akkoord met de voorwaarden en druk op ‘Registreer’.
 
Saldo opwaarderen
1.       Om saldo op je clubkaart te zetten, ga je naar rekeningen. Hier zie je de betaalrekening van je clubkaart staan.
2.       Druk op het plusje of draai naar rechts om te bepalen welk bedrag je op jouw clubkaart wilt zetten. Druk vervolgens op het iDeal icoontje.
3.       Doorloop de stappen van het iDeal proces om het saldo op je clubkaart te zetten.
4.       Gelukt? Je bent nu klaar om met jouw clubkaart af te rekenen bij DSV.
 
Het op te waarderen bedrag moet minimaal 5 euro zijn.
 
Kan ik met mijn DSV Clubkaart ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je clubkaart kan alleen in de kantine bij DSV worden afgerekend.
 
Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de DSV Clubkaart staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar clubkaart@svdsv.nl met al je gegevens, pasnummer en IBAN.
 
Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
In de KNIP app kan je eenvoudig je resterende saldo checken.
Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnkniponline.nl. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen met iDeal. We adviseren vanwege het gemak om de KNIP app te gebruiken.
 
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.mijnkniponline.nl of via de KNIP app kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.
 
Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je clubkaart zo snel mogelijk in de KNIP app of op www.mijnkniponline.nl. Via de menuoptie ‘Blokkeren’ ka je de desbetreffende clubkaart blokkeren. Het saldo blijft gewoon op je rekening staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je clubkaart.
 
Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing van mijn DSV Clubkaart? 
Je clubkaart wordt zo snel mogelijk geblokkeerd als je een e-mail stuurt naar clubkaart@svdsv.nl. Een nieuwe clubkaart kost € 5,00
 
Kan ik mijn DSV Clubkaart ook zelf blokkeren?
Ja, log in via www.mijnkniponline.nl. Onder de menuoptie ‘Passen’ blokkeer je het nummer van de betreffende DSV Clubkaart.
 
Wat moet ik doen als mijn clubkaart niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar clubkaart@svdsv.nl.
 
Hoe kom ik aan een nieuwe clubkaart?
Een nieuwe (vervangende) pas kan aangevraagd worden via clubkaart@svdsv.nl. Een nieuwe pas kost 5 euro. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.
 
Ik heb nog een andere vraag.
Voor alle andere vragen, stuur je een mailtje naar clubkaart@svdsv.nl.